Zeus/Jupiter
*Elektrokineza
*Panowanie nad burzą
*Panowanie nad piorunami
*Latanie na maksymalną wysokość pięciu metrów
*Rozmowy z jastrzębiami i orłami.
Posejdon/Neptun
*Hydrokineza
*Świetna orientacja na morzu
*Oddychanie pod wodą
*Możliwość rozmowy z koniami i morskimi zwierzętami
*Umiejętność żeglugi
Hades/Pluton
*Geokineza
*Podróż cieniem (maksymalnie dziesięć kilometrów na raz, potem odczuwa się okropne zmęczenie)
*Rozmowy z duchami i panowanie nad nimi
*Wyczuwanie śmierci
*Niektórzy, praktycznie nieliczni mogą zapanować nad kilkoma tajemniczymi duchami Oni.. (Uwaga! Ograniczona ilość! Wolne miejsca-jedno)
Demeter/Ceres
*Znają nazwę każdej rośliny
*Potrafią panować nad florą
*Lepiej czują się na świeżym powietrzu, szybciej się wtedy regenerują
*Mogą ożywić obumarłe rośliny
*Dotykiem uczyniają jakiś pokarm zdrowym
Atena/Minerwa
*Świetni stratedzy
*Mogą zmienić się na kilka godzin w sowy
*Rozumieją każdy język i się nim swobodnie posługują
*W walce są niesamowicie odporni na ciosy(przez kilka minut)
*Czytanie w myślach(Uwaga!Maksymalnie dwie postacie!Wolnych miejsc-2)
Apollo/Apollo
*Widzenie przeszłości i przyszłości
*Zadawanie bólu wewnętrznego(maksymalnie przez dwadzieścia minut)
*Modlitwą do ojca mogą uleczyć siebie.
*Dotkną jakichś instrumentów i już wiedzą, jak na nich zagrać
*Ich głos czasami ogłusza (na kilka godzin najczęściej)
Afrodyta/Wenus
*Czaromowa
*Odporność na czaromowę innych dzieci Wenus/Afrodyty
*Kontrola emocji(kilkuminutowa)
*Rzucanie klątw miłosnych (te wymagają sporej ilości energii, można po nich zemdleć.Jeśli użyje ich się dwóch na raz, umiera się w męczarniach)
*Przyciąganie do siebie płci przeciwnej telepatycznie
Ares/Mars
*Dwukrotnie wyostrzone zmysły
*Naturalna zdolność do walki
*Umiejętności żeglugi, prowadzenia rydwanu, jazdy konnej
*Wysoko przyspieszona regeneracja
*Tak ogromny szczyt formy, że mogą skręcić kark bez najmniejszego problemu-tzw.Szał Aresa/Marsa.
Hefajstos/Wulkan
*Pirokineza(Uwaga! Ograniczenie do dwóch miejsc! Wolne:Dwa)-nie mogą jednak wytworzyć ognia z niczego
*Naprawa praktycznie wszystkiego
*Odporność na ogień
*Budawanie przydatnych rzeczy z tego, co mają pod ręką
*Zdwojona siła
Hermes/Merkury
*Bieganie tak prędko, że nikt ich nie dogoni, ale szybciej się przez to męczą
*Umiejętność kradzieży prawie wszystkiego (oprócz boskich artefaktów, wtedy ta umiejętności się nie przydaje)
*Perfekcyjne kłamanie
*Przystosowanie do otoczenia tak dobrze, że niezwykle ciężko ich dostrzec
*Mogą skradać się tak cicho, że nikt ich nie usłyszy
Dionizos/Bachus
*Brak możliwości otrucia
*Władza nad winoroślami
*Lepsza gra aktorska
*Mogą się upić jeśli zechcą
*Lepsze kontakty z magicznymi stworzeniami (pegazy, satyry, jednorożce itp)
Nyks/Nox
*Widzenie w ciemności
*Oślepienie kogoś na maksymalnie kilka godzin
*Wyostrzone zmysły w nocy
*Znajomość wszystkich gwiazd, planet, gwiazdozbiorów itp.
*Lepsza regeneracja podczas nocy
Enyo/Bellona
*Ogromna siła w walce przez maksymalnie dwie minuty.
*Telekineza bronią,jeśli ta do niego należy.
*Szybsza o kilkadziesiąt minut regenaracja
*Umiejętność zrobienia jakiejkolwiek broni z podręcznego metalu (ciężkie i bardzo czasochłonne,w dodatku zawierające dużo energii)
*Umiejętność jazdy konnej, żeglugi i jazdy rydwanem.
Hekate/Trywia
*Mgła
*Telekineza
*Proste magiczne sztuczki(typu otwieranie drzwi bez klucza, zapalanie się zapałki)
*Teleportacja-niezwykle ciężkie i trudne do opanowania. Można w trakcie tego umrzeć, jeśli wyląduje się w ścianie lub w innym człowieku, i można to zrobić raz na parę godzin, tylko w obrębie pięciu kilometrów.
*Lepsze kontakty z magicznymi istotami (pegazy, fauny, jednorożce itp)
Morfeusz/Morfeusz
*Usypianie dotykiem
*Panowanie nad swoim snem
*Panowanie nad czyimś snem
*Zsyłanie bezsenności
*Dotykiem wyprowadzają ze śpiączki, lecz wymaga to od nich niesamowitego skupiania i energii.
Helios/Sol
*Zawsze jest im ciepło
*Panowanie nad światłem
*Możliwość oślepienia swoim blaskiem
*Umiejętność prowadzenia rydwanu
*Tzw "Dotyk Midasa"-niektórzy dotykając czegoś, zmieniają to w złoto
Tyche/Fortuna
*Widzenie nieszczęśliwej przyszłości
*Wyczuwanie kłamstw
*Rentgen w oczach
*Możliwość zsyłania na kogoś tymczasowego szczęścia
*Powodzenie w grach hazardowych itp
Khione/Chione
*Kriokineza
*Wywoływanie zamieci(maksymalnie dziesięciominutowych)
*Kontrola śniegu(mogą wytworzyć go z niczego, ale im więcej-tym więcej energii zużywają.)
*Możliwość porozumiewania się z okołobiegunowymi zwierzętami
*Odporność na zimno
Eris/Dyskordia
*Kłócenie ludzi
*Wywoływanie niesnasek
*Zsyłanie zazdrości i niektórych negatywnych emocji(kilkuminutowe)
*Odporność na sztuczki swojego rodzeństwa
*Mówi się, że niektóre dzieci Eris mogą latać dzięki swoim skrzydłom... (Uwaga! Ograniczenie do dwóch miejsc! Wolne=jedno)
Harmonia/Concordia
*Godzenie ludzi
*Władza nad wężami
*Ciągły spokój i opanowanie
*Dotykiem potrafi imitować ugryzienie węża jadowitego i spowodować tym samym śmierć
*Możliwość zażegnania najcięższego konfliktu
Tanatos/Letus
*Rozmowy z umarłymi
*Wywołanie iluzji na temat śmierci czyjejś osoby (kilkuminutowe)
*Brak obawy przed śmiercią
*Możliwość okiełznania i kontrola nad larami
*Mówi się, że niektóre dzieci tego boga mogą latać dzięki swoim czarnym skrzydłom.. (Uwaga! Ograniczone do dwóch miejsc! Wolne-zero)
Fobos/Pavor
*Paraliżowanie ze strachu
*Wywoływanie iluzji najgorszych koszmarów (przez kilka minut, inaczej samemu wpadnie się we własną pułapkę.)
*Rozsiewanie niepokoju
*Zsyłanie sennych koszmarów
Eros/Kupidyn
*Pociąganie czysto seksualne
*Wskazywanie komuś, kogo kto naprawdę kocha
*Dodawanie odwagi w wyzwaniu uczuć
*Wymazanie pamięci na swój temat
*Automatyczne wyglądanie seksownie
Dejmos/Metus
*Powodowanie poczucia trwogi
*Brak strachu podczas walk
*Czasowe niereagowanie na negatywne emocje (około piętnastu minut)
*Brak odczuwania bólu podczas walki(nie znaczy to, że ran postać nie odnosi.Wystarczy sekundowe przerwanie działania, a ból wraca ze zdwojoną siłą-może zabić.)
*Pewność siebie w walce.
Asklepios/Eskulap
*Unicestwienie czyjegoś bólu dotykiem
*Pamięciowe poznanie wszystkich dolegliwości
*Uleczanie ludzi za pomocą umysłu(bardzo ograniczone,może powodować śmierć od ilości oraz wagi dolegliwości)
*Powodowanie bólu wewnętrznego(może doprowadzić do wylewu)
*Pamiętanie działalności lekarstw po ich dotknięciu
Ejtejtyla/Lucina
*Odebranie porodu dotykiem
*Zabicie nienarodzonego dziecka dotknięciem
*Odebranie komuś bólu i przeniesienie go na siebie
*Rozpoznanie płci dziecka telepatycznie
*Cofnięcie kogoś w rozwoju(wymaga to jednak dużo siły i wyćwiczone,pozwala to zrobić tylko dwóm osobom na raz.)
Nike/Wiktoria
*Często wygrywają
*Powiadają,że niektóre dzieci bogini mają skrzydła...(Uwaga!Ograniczenie do dwóch miejsc!Wolne-2)
*Są całkowicie odporni na ciosy(trwa kilka minut)
*Przyspieszona regeneracja
*Zdwojona siła
Selene/Luna
*Regeneracja podczas pełni księżyca
*Widzenie w ciemności
*Hypnokineza
*Brak możliwości zranienia podczas pełni księżyca
*Przy dużym skupieniu są w stanie wytworzyć wokół siebie srebrną poświatę,która jest ich tarczą. Działa w zależności od skupienia i pozostałej energii.
Nemezis/Nemezis
*Wyczuwanie kłamstwa
*Możliwości panowania nad gryfami
*Mogą się zmienić w jelenie
*Mogą zmieniać kogoś w jelenia
*Naturalna zdolność do walki biczem
Kwirynus/Kwirynus
*Zdwojona siła
*Niesamowita odporność na ciosy(kilkuminutowa)
*Wyostrzone zmysły
*Naturalne zdolności przywódcze
*Naturalna zdolność do walki bronią białą
Eol/Eol
*Manipulacja powietrzem
*Latania na maksymalną wysokość pięciu metrów
*Niewidzialność na maksymalny okres trzydziestu minut
*Szybsze bieganie
*W walce są niesamowicie zwinni
Iris/Iryda
*Panują nad światłem
*Potrafią panować nad tęczą
*Umieją rozmawiać z jednorożcami
*Potrafią latać na maksymalną wysokość pięciu metrów, a wtedy otacza ich tęczowa aura
*Mogą zmienić się w motyla
Spes/Elpis
*Mogą dawać nadzieję
*Mogą odbierać nadzieję
*Potrafią pocieszyć ludzi dotknięciem
*Są lekkie jak piórko
*Całkowicie odporne na moce dzieci bogini Eris/Dyskordii