Obóz Pactum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Obóz Pactum

Obóz i miejsce, w którym nic co było Ci do tej pory znajome nie jest takie samo...
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Umiejętności (proponowane)

Go down 
AutorWiadomość
Lucille Castellan
Admin
Lucille Castellan


Liczba postów : 21
Join date : 30/10/2016

Umiejętności (proponowane) Empty
PisanieTemat: Umiejętności (proponowane)   Umiejętności (proponowane) EmptyNie Paź 30, 2016 10:28 pm

Zeus/Jupiter
*Elektrokineza
*Panowanie nad burzą
*Panowanie nad piorunami
*Latanie na maksymalną wysokość pięciu metrów
*Rozmowy z jastrzębiami i orłami.

Posejdon/Neptun
*Hydrokineza
*Świetna orientacja na morzu
*Oddychanie pod wodą
*Możliwość rozmowy z koniami i morskimi zwierzętami
*Umiejętność żeglugi

Hades/Pluton
*Geokineza
*Podróż cieniem (maksymalnie dziesięć kilometrów na raz, potem odczuwa się okropne zmęczenie)
*Rozmowy z duchami i panowanie nad nimi
*Wyczuwanie śmierci
*Niektórzy, praktycznie nieliczni mogą zapanować nad kilkoma tajemniczymi duchami Oni.. (Uwaga! Ograniczona ilość! Wolne miejsca-jedno)

Demeter/Ceres
*Znają nazwę każdej rośliny
*Potrafią panować nad florą
*Lepiej czują się na świeżym powietrzu, szybciej się wtedy regenerują
*Mogą ożywić obumarłe rośliny
*Dotykiem uczyniają jakiś pokarm zdrowym

Atena/Minerwa
*Świetni stratedzy
*Mogą zmienić się na kilka godzin w sowy
*Rozumieją każdy język i się nim swobodnie posługują
*W walce są niesamowicie odporni na ciosy(przez kilka minut)
*Czytanie w myślach(Uwaga!Maksymalnie dwie postacie!Wolnych miejsc-2)

Apollo/Apollo
*Widzenie przeszłości i przyszłości
*Zadawanie bólu wewnętrznego(maksymalnie przez dwadzieścia minut)
*Modlitwą do ojca mogą uleczyć siebie.
*Dotkną jakichś instrumentów i już wiedzą, jak na nich zagrać
*Ich głos czasami ogłusza (na kilka godzin najczęściej)

Afrodyta/Wenus
*Czaromowa
*Odporność na czaromowę innych dzieci Wenus/Afrodyty
*Kontrola emocji(kilkuminutowa)
*Rzucanie klątw miłosnych (te wymagają sporej ilości energii, można po nich zemdleć.Jeśli użyje ich się dwóch na raz, umiera się w męczarniach)
*Przyciąganie do siebie płci przeciwnej telepatycznie

Ares/Mars
*Dwukrotnie wyostrzone zmysły
*Naturalna zdolność do walki
*Umiejętności żeglugi, prowadzenia rydwanu, jazdy konnej
*Wysoko przyspieszona regeneracja
*Tak ogromny szczyt formy, że mogą skręcić kark bez najmniejszego problemu-tzw.Szał Aresa/Marsa.

Hefajstos/Wulkan
*Pirokineza(Uwaga! Ograniczenie do dwóch miejsc! Wolne:Dwa)-nie mogą jednak wytworzyć ognia z niczego
*Naprawa praktycznie wszystkiego
*Odporność na ogień
*Budawanie przydatnych rzeczy z tego, co mają pod ręką
*Zdwojona siła


Hermes/Merkury
*Bieganie tak prędko, że nikt ich nie dogoni, ale szybciej się przez to męczą
*Umiejętność kradzieży prawie wszystkiego (oprócz boskich artefaktów, wtedy ta umiejętności się nie przydaje)
*Perfekcyjne kłamanie
*Przystosowanie do otoczenia tak dobrze, że niezwykle ciężko ich dostrzec
*Mogą skradać się tak cicho, że nikt ich nie usłyszy

Dionizos/Bachus
*Brak możliwości otrucia
*Władza nad winoroślami
*Lepsza gra aktorska
*Mogą się upić jeśli zechcą
*Lepsze kontakty z magicznymi stworzeniami (pegazy, satyry, jednorożce itp)

Nyks/Nox
*Widzenie w ciemności
*Oślepienie kogoś na maksymalnie kilka godzin
*Wyostrzone zmysły w nocy
*Znajomość wszystkich gwiazd, planet, gwiazdozbiorów itp.
*Lepsza regeneracja podczas nocy

Enyo/Bellona
*Ogromna siła w walce przez maksymalnie dwie minuty.
*Telekineza bronią,jeśli ta do niego należy.
*Szybsza o kilkadziesiąt minut regenaracja
*Umiejętność zrobienia jakiejkolwiek broni z podręcznego metalu (ciężkie i bardzo czasochłonne,w dodatku zawierające dużo energii)
*Umiejętność jazdy konnej, żeglugi i jazdy rydwanem.

Hekate/Trywia
*Mgła
*Telekineza
*Proste magiczne sztuczki(typu otwieranie drzwi bez klucza, zapalanie się zapałki)
*Teleportacja-niezwykle ciężkie i trudne do opanowania. Można w trakcie tego umrzeć, jeśli wyląduje się w ścianie lub w innym człowieku, i można to zrobić raz na parę godzin, tylko w obrębie pięciu kilometrów.
*Lepsze kontakty z magicznymi istotami (pegazy, fauny, jednorożce itp)

Morfeusz/Morfeusz
*Usypianie dotykiem
*Panowanie nad swoim snem
*Panowanie nad czyimś snem
*Zsyłanie bezsenności
*Dotykiem wyprowadzają ze śpiączki, lecz wymaga to od nich niesamowitego skupiania i energii.

Helios/Sol
*Zawsze jest im ciepło
*Panowanie nad światłem
*Możliwość oślepienia swoim blaskiem
*Umiejętność prowadzenia rydwanu
*Tzw "Dotyk Midasa"-niektórzy dotykając czegoś, zmieniają to w złoto

Tyche/Fortuna
*Widzenie nieszczęśliwej przyszłości
*Wyczuwanie kłamstw
*Rentgen w oczach
*Możliwość zsyłania na kogoś tymczasowego szczęścia
*Powodzenie w grach hazardowych itp

Khione/Chione

*Kriokineza
*Wywoływanie zamieci(maksymalnie dziesięciominutowych)
*Kontrola śniegu(mogą wytworzyć go z niczego, ale im więcej-tym więcej energii zużywają.)
*Możliwość porozumiewania się z okołobiegunowymi zwierzętami
*Odporność na zimno

Eris/Dyskordia
*Kłócenie ludzi
*Wywoływanie niesnasek
*Zsyłanie zazdrości i niektórych negatywnych emocji(kilkuminutowe)
*Odporność na sztuczki swojego rodzeństwa
*Mówi się, że niektóre dzieci Eris mogą latać dzięki swoim skrzydłom... (Uwaga! Ograniczenie do dwóch miejsc! Wolne=jedno)

Harmonia/Concordia

*Godzenie ludzi
*Władza nad wężami
*Ciągły spokój i opanowanie
*Dotykiem potrafi imitować ugryzienie węża jadowitego i spowodować tym samym śmierć
*Możliwość zażegnania najcięższego konfliktu

Tanatos/Letus
*Rozmowy z umarłymi
*Wywołanie iluzji na temat śmierci czyjejś osoby (kilkuminutowe)
*Brak obawy przed śmiercią
*Możliwość okiełznania i kontrola nad larami
*Mówi się, że niektóre dzieci tego boga mogą latać dzięki swoim czarnym skrzydłom.. (Uwaga! Ograniczone do dwóch miejsc! Wolne-zero)

Fobos/Pavor
*Paraliżowanie ze strachu
*Wywoływanie iluzji najgorszych koszmarów (przez kilka minut, inaczej samemu wpadnie się we własną pułapkę.)
*Rozsiewanie niepokoju
*Zsyłanie sennych koszmarów

Eros/Kupidyn
*Pociąganie czysto seksualne
*Wskazywanie komuś, kogo kto naprawdę kocha
*Dodawanie odwagi w wyzwaniu uczuć
*Wymazanie pamięci na swój temat
*Automatyczne wyglądanie seksownie

Dejmos/Metus

*Powodowanie poczucia trwogi
*Brak strachu podczas walk
*Czasowe niereagowanie na negatywne emocje (około piętnastu minut)
*Brak odczuwania bólu podczas walki(nie znaczy to, że ran postać nie odnosi.Wystarczy sekundowe przerwanie działania, a ból wraca ze zdwojoną siłą-może zabić.)
*Pewność siebie w walce.

Asklepios/Eskulap
*Unicestwienie czyjegoś bólu dotykiem
*Pamięciowe poznanie wszystkich dolegliwości
*Uleczanie ludzi za pomocą umysłu(bardzo ograniczone,może powodować śmierć od ilości oraz wagi dolegliwości)
*Powodowanie bólu wewnętrznego(może doprowadzić do wylewu)
*Pamiętanie działalności lekarstw po ich dotknięciu


Ejtejtyla/Lucina
*Odebranie porodu dotykiem
*Zabicie nienarodzonego dziecka dotknięciem
*Odebranie komuś bólu i przeniesienie go na siebie
*Rozpoznanie płci dziecka telepatycznie
*Cofnięcie kogoś w rozwoju(wymaga to jednak dużo siły i wyćwiczone,pozwala to zrobić tylko dwóm osobom na raz.)

Nike/Wiktoria

*Często wygrywają
*Powiadają,że niektóre dzieci bogini mają skrzydła...(Uwaga!Ograniczenie do dwóch miejsc!Wolne-2)
*Są całkowicie odporni na ciosy(trwa kilka minut)
*Przyspieszona regeneracja
*Zdwojona siła

Selene/Luna
*Regeneracja podczas pełni księżyca
*Widzenie w ciemności
*Hypnokineza
*Brak możliwości zranienia podczas pełni księżyca
*Przy dużym skupieniu są w stanie wytworzyć wokół siebie srebrną poświatę,która jest ich tarczą. Działa w zależności od skupienia i pozostałej energii.

Nemezis/Nemezis
*Wyczuwanie kłamstwa
*Możliwości panowania nad gryfami
*Mogą się zmienić w jelenie
*Mogą zmieniać kogoś w jelenia
*Naturalna zdolność do walki biczem

Kwirynus/Kwirynus
*Zdwojona siła
*Niesamowita odporność na ciosy(kilkuminutowa)
*Wyostrzone zmysły
*Naturalne zdolności przywódcze
*Naturalna zdolność do walki bronią białą

Eol/Eol
*Manipulacja powietrzem
*Latania na maksymalną wysokość pięciu metrów
*Niewidzialność na maksymalny okres trzydziestu minut
*Szybsze bieganie
*W walce są niesamowicie zwinni

Iris/Iryda
*Panują nad światłem
*Potrafią panować nad tęczą
*Umieją rozmawiać z jednorożcami
*Potrafią latać na maksymalną wysokość pięciu metrów, a wtedy otacza ich tęczowa aura
*Mogą zmienić się w motyla

Spes/Elpis
*Mogą dawać nadzieję
*Mogą odbierać nadzieję
*Potrafią pocieszyć ludzi dotknięciem
*Są lekkie jak piórko
*Całkowicie odporne na moce dzieci bogini Eris/Dyskordii
Powrót do góry Go down
https://obozpactum.forumpl.net
 
Umiejętności (proponowane)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Obóz Pactum :: Obóz :: Sprawy techniczne-
Skocz do: